diumenge, 4 de juliol del 2010

Hoher Ziegspitz (1.864)

Diumenge a la tarda, havent dinat i aprofitant que les nenes fan la migdiada, decideixo anar cap al Hoher Ziegspitz. En Hansjörg m'havia dit que ell hi va tot sovint, que són uns 1000m de desnivell molt directes i em va explicar el punt de partida. Així que ja feia dies que hi volia anar.
El dia no està gaire clar així que agafo impermeable i paraigües. Uns 5 Kms de cotxe i començo a caminar, a uns 800m d'alçada. Al principi vaig cap a la dreta però el camí és molt pla i no coincideix amb els detalls que m'havia explicat en Hansjörg. Ho provo cap a l'esquerra i aviat trobo un corriol que s'enfila bosc amunt. Poso la directa i a ritme fort vaig guanyant metres molt ràpidament, fent llaçades pel bosc. Fa molta xafogor i es va ennegrint més ràpidament que no pas jo pujo. A uns 100m per sota del cim, veig un llamp i tot seguit un tro molt fort. Immediatament comença a caure un xàfec impressionant. Es converteix en pedregada amb 3 ó 4 llamps que no cauen gaire lluny. Aguanto la tempesta com puc amb el miniparaigües que havia agafat. Passen 20 ó 30 minuts i tot i que ha afluixat no sembla que hagi de parar. Decideixo tirar avall. Una estona després canvio de opinió i torno a tirar amunt, arribant en poca estona a la creu del Hoher Ziegspitz (1.864). Les vistes diuen que són espectaculars, el Zugspitze, el Karwendel, Ammergauealpen... Jo no veig absolutament res. Toco la creu i cap avall corrent, no fos cas que caigués un llamp i em fongués els ploms. La zona inferior del corriol està plena d'arrels i no surto d'una relliscada que l'altre peu ja està relliscant en la següent arrel. No puc aplicar la meva teoria de baixar més ràpid que la velocitat de la relliscada perquè no dono a l'abast.
Arribo moll com un peix.
Desnivell: 1.083m. 2h19' inclosa l'espera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada