diumenge, 20 de juny del 2010

Eibsee-Riffelriss

Tot i que el metge m'ha dit que tinc una ruptura de fibres i que m'oblidi de la marató, jo no me l'acabo de creure. És massa casualitat que el mal sigui exactament on tinc les varius. De totes maneres vaig fer el repòs que em va recomanar i em vaig untar la cama em dyclofenac i me la vaig embolicar amb una vena.
Ahir, després de 5 dies de repòs vaig anar a rodar per l'Eibsee. Em va tornar a fer mal, però crec que menys que la última vegada. Com que només queda una setmana per la marató de Chamonix avui hi he tornat. Pujada fins al Riffelriss, amb neu des dels 1400m. En total uns 700 m de desinvell. Pujant no he notat pràcticament res a la cama, baixant una mica. Però ara em noto les cames força cansades. Potser notaré l'afluixada en el ritme de les tres últimes setmanes.

Temps: 1h05'19''
Desnivell: 659m

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada